Ostatnio wydane gazety Informatora Stolicy.

Procedury zamieszczenia reklamy w gazecie.

  1. Umówienie spotkania handlowca z klientem w sposób telefoniczny, mailowy lub osobisty.
  2. Na spotkaniu handlowiec uzgadnia ofertę reklamową z klientem.
  3. Podpisanie zlecenia.
  4. Kontakt redaktorki lub telemarkieterki z klientem w celu przekazania przez klienta dokumentów dotyczących reklamy.
  5. Zatwierdzenie przez klienta zaproponowanej reklamy.
  6. Po zatwierdzeniu reklamy, wysłanie do zapłaty faktury w formie elektronicznej lub na życzenie klienta papierowej,
  7. Wpłata pieniędzy na konto redakcji w terminie wpisanym na fakturze.
  8. Po wydruku gazet, każdorazowo dostarczenie klientowi egzemplarza gazety z jego ogłoszeniem.

Co odróżnia naszą gazetę od innych ?

Nasza bezpłatna, lokalna, społeczno-kulturalna gazeta, trafia bezpośrednio do mieszkańców 6 dzielnic Warszawy, Gdańska i Gdyni w nakładzie minimum 30 000 egzemplarzy na jedno wydanie. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczenie gazet mieszkańcom bloków, nowych strzeżonych osiedli, domków jednorodzinnych. Prowadzone badania wykazują, że aż 90% gazet, które dystrybuujemy do euro skrzynek jest zabierana do mieszkań, wraz z nimi również Wasze ogłoszenia.
Szczególną uwagę zwracamy na prezentowane przez nas treści.
Temat główny zachęca do zapoznania się z naszą gazetą, w związku z tym, również z proponowaną przez Wasz ofertą.
Nasze gazety posiadają minimum 8 stron, na których są umieszczone reklamy w 4 różnych formach: Gazeta jest czytana pomału i w skupieniu a brak konkurencji powoduje większe zainteresowanie Waszą ofertą.
Sprawdzony niepowtarzalny sposób dystrybucji gazety, bezpośrednio do domów naszych czytelników powoduje większy zasięg odbioru popularności Waszej firmy.
Wszyscy nasi partnerzy, otrzymują pomocny zespół naszych specjalistów, redaktora naczelnego i grafików. Dzięki temu, pisanie artykułów bądź ogłoszeń, jest dużo łatwiejsze.
Obecnie rozpowszechnianie produktu lub usługi firmy to wręcz nieodzowna część prowadzenia działalności. Doskonale sprawdza się w przypadku pojawienia się biznesu, jak i jego funkcjonowania od dłuższego czasu.

Dlaczego warto reklamować się w lokalnej prasie?

Przede wszystkim dlatego, że dociera ona do najbardziej wartościowych osób - czyli tych, które mieszkają w Waszej okolicy. To właśnie Wasi potencjalni klienci!
Nasza bezpłatna, warszawska, społeczno-kulturalna gazeta, trafia bezpośrednio do następujących dzielnic:

  • Ochota, Ursus, Włochy,
  • Tarchomin, Białołęka, Targówek, Praga Płn,
  • Gocław, Saska Kępa, Praga Płd, Wawer,
  • Ursynów, Mokotów, Wilanów,
  • Bemowo, Wola,
  • Bielany, Żoliborz, Śródmieście.
  • Reklama w prasie sprawia, że firma odbierana jest jako bardziej wiarygodna i rzetelniejsza.
    Połączenie reklamy w lokalnej prasie z reklamą w internetowym serwisie tej gazety sprawi, że Wasza firma jest bardziej zauważalna na lokalnym rynku.
    Wiele osób myśli po co mnie płatna reklama w gazecie skoro w internacie mam bezpłatnie. Więcej osób przegląda Internet niż gazetę.
    Jest to fakt, ale reklama w Internecie wiąże się z szybkością, pobieżnością, trudnościami przebicia się w natłoku wiadomości które tam się znajdują.
    To odpowiednie hasło wpisane w wyszukiwarkę decyduje czy potencjalny klient przeczyta Waszą wiadomość czy nie.
    Dzięki przeniesieniu większości firm do Internetu, w prasie powstała przestrzeń, dzięki której Wasza reklama prasowa jest bardziej zauważalna i nie znika w zalewie setek ogłoszeń.
    Jestem pewien, że odpowiednia kampania informacyjna, w naszej gazecie plus informacja na naszym portalu internetowym, tak samo jak w wielu innych firmach, z którymi współpracujemy, zwiększy grono osób które:
    poznają Waszą firmę, jej logo, adres, produkt lub usługę. Jestem przekonany że w przyszłości spowoduje to zwiększenie przychów Waszej działalności.
    Wśród naszych czytelników są i tacy którzy czytają naszą gazetę w formie elektronicznej gdzie obecnie publikujemy najważniejsze i najświeższe informacje, istotne z punktu widzenia każdego mieszkańca Warszawy, Gdańska i Gdyni wraz z nimi Wasze ogłoszenia.
    W Internecie klient poszukuje konkretnego produktu lub usługi tej którą potrzebuje, w gazecie proponuje mu się produkt lub usługę, którą nie koniecznie potrzebuje ale chce mieć.

    Czekając na klienta możecie się go nie doczekać, poprzez reklamę wychodzicie mu naprzeciw.