Reklama w gazecie, ulotki i kontakt.

Kilka zdań o reklamie.

Jak zamieścić reklamę w gazecie ?

Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza ?

Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei. Reklama jest stale obecna wokół nas: telewizja, radio, internet, gazety, ulotki, billboardy, plakaty, banery. W skrzynce mailowej tak samo jak i tej tradycyjnej na listy znajdujemy po kilka śmieciowych wiadomości dziennie. Reklamy atakują Nasz na ulicy, w pracy, w urzędach, u lekarza, w autobusie, w metrze i w tramwaju. Reklama w pierwszym rzędzie ma służyć rozpowszechnianiu informacji o sprzedawanym towarze lub usłudze. Chodzi przy tym jednak o zwrócenia uwagi klienta i zachęcenie go do dokonania zakupu. Teoretycznie reklama pełni dwie zasadnicze funkcje: informacyjną oraz nakłaniającą. Ma za zadanie kreować potrzeby poprzez uświadomienie braku oraz rozbudzenie chęci posiadania, ukazać walory konkretnego produktu lub usługi oraz kształtować pozytywne wyobrażenie o firmie lub marce. W Internecie klient poszukuje konkretnego produktu lub usługi tej którą potrzebuje. W telewizji, radiu, gazecie, ulotkach proponuje mu się produkt lub usługę, którą nie koniecznie potrzebuje ale może mieć. Reklama nakłania innych do mówienia o Waszej firmie, aby ją postrzegano taką jaką chcecie żeby była. Jak widać jest wiele kanałów dystrybucji reklamy, świadczy to o dużej potrzebie na tą usługę.

Jak zwiększyć ilość osób, która zna Waszą firmę?

Jestem pewien, że tak samo jak inne firmy, Wy również chcecie, aby zwiększało się grono osób, które znają Waszą firmę, jej logo, adres, produkt lub usługę. Odpowiednia kampania informacyjna zwiększy tą ilość osób, co w przyszłości zwiększy zainteresowania Waszą działalnością.
Obecnie rozpowszechnianie produktu lub usługi firmy to wręcz nieodzowna część prowadzenia działalności. Doskonale sprawdza się w przypadku pojawienia się biznesu, jak i jego funkcjonowania od dłuższego czasu. Żyjemy w świecie hiper-konkurencji. Nawet firmy pogrzebowe potrzebują reklamy i klientów.

Jak zwiększyć skuteczność reklamy żeby dawała większe zyski?

Skuteczność reklamy bardzo mocno podnosi skorzystanie z więcej niż jednego kanału reklamowego, tzn. więcej niż tylko reklama w prasie lub więcej niż same ulotki. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na reklamę jest połączenie reklamy w prasie lokalnej z reklamą Internetową na lokalnych serwisach internetowych. Takie rozwiązanie pozwala na pełne dotarcie do Waszych potencjalnych klientów.
Strona internetowa to podstawa - bez niej żaden biznes nie może liczyć na rozwój w perspektywie czasu. Ale sama strona internetowa, bez reklamy, jest jak wielki baner reklamowy, który ktoś przygotował i schował do piwnicy. Strona internetowa potrzebuje reklamy! Dopiero, gdy na Waszą stronę trafią Internauci, zacznie ona spełniać swoje funkcje. W obecnych czasach posiadanie własnej strony internetowej jest oczywistą sprawą dla firmy, która chce funkcjonować na rynku. Często pierwszy kontakt potencjalnego Klienta to właśnie odwiedzenie strony www, na której możemy zaprezentować własną ofertę i szczegóły dotyczące naszej firmy.

Copywriting jest nieodłączną częścią reklamy.

To właśnie copywriterzy odpowiedzialni są za skuteczne teksty reklamowe, które mają łączyć w sobie wysoką jakość treści, przekaz ważnych informacji, a przy tym mieć charakter perswazyjny. Bez doświadczenia i odpowiednich umiejętności jest to bardzo trudne, żeby nie powiedzieć, że niemożliwe. Zazwyczaj nie czytamy długich tekstów, które wymagają od nas głębszych przemyśleń, chyba że mamy akurat wolną chwilę. Naturalnie wszystko zależy od grupy docelowej. Nie można wszystkich mierzyć jedną miarą, ponieważ znajdzie się taka część społeczeństwa, która w rzetelny sposób będzie analizować każde słowo naszego komunikatu. W copywritingu trzeba jednak skupić się nie tylko na samym produkcie i ofercie, lecz także na samej firmie i sprzedawcy. Wzbudzając zaufanie, stajemy się wiarygodni i tym samym wzmacniamy nadawany przez nas komunikat przy pomocy peryferycznej strategii perswazji. Ludzie bardzo dużą wagę przywiązują do prestiżu i możliwości korzystania z luksusu. W każdej usłudze czy produkcie można odnaleźć chociażby zalążek ekskluzywności i umiejscowić go właśnie w takim otoczeniu. Ofertę przeciętnego butiku można porównać do najnowszych trendów z włoskich pokazów mody, a meble kuchenne sklepu meblarskiego do katalogów wnętrzarskich. Kolejną ważną rzeczą, posiadającą kluczowe znaczenie dla perswazyjnego wymiaru komunikatu reklamowego, jest ukazanie unikatowej i niepowtarzalnej cechy produktu. Nie musimy się skupiać na całym prezentowanym przez nas produkcie, a na jego konkretnej cesze.

Reklama w gazecie, ulotki i kontakt.

Ponieważ znajdujecie się na mojej stronie oznacza to że wiecie jak ważna jest reklama.
Zapoznajcie się z naszą gazetą, ceny za reklamę w gazecie oraz jak uzyskać bezpłatną wizytówkę, wyślę Wam na maila.
Co odróżnia naszą gazetę od innych?
Dlaczego warto reklamować się w lokalnej prasie?
Nastepnym tematem jest druk ulotek i ich dystrybucja.
Ponieważ interesuje Wasz reklama w gazecie lub inny sposób reklamy proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Kilka zdań o reklamie.

Reklama to nie betonowy fundament który raz położony wystarczy, reklama wymaga długotrwałego ciągłego odświeżania.
„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.”
Klienci którzy nie widzą reklamy firmy nie skarżą się tylko odchodzą.
Jeżeli firma nie posiada reklamy to ta firma nie istnieje.
Brak reklamy nic nie kosztuje, koszty ponosi się za brak reklamy.
Jedynym celem reklamy jest zainteresowanie klienta towarem lub usługą a nie ich sprzedawaniem.
Czekając na klienta można się go nie doczekać, poprzez reklamę trzeba wyjść mu naprzeciw.
” Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.”
Reklama musi być jasna, zwięzła, przykuwająca uwagę.
Reklama, tak jak kura która znosząc jaja gdacze wniebogłosy i dla tego cały świat je jaja kurze.
Czekanie z reklamą twojej firmy do czasu, aż Twój pomysł stanie się popularny, jest jak czekanie z seksem do starości.
Sama strona internetowa, bez reklamy, jest jak wielki baner reklamowy, który ktoś przygotował i schował do piwnicy.

To, że czytasz ten tekst oznacza, że interesujesz się zwiększeniem swojej skuteczności wśród potencjalnych klientów.